Proverena zarada

недеља, 6. април 2008.

Sigurice,dojave, besplatni tip, fix, 1x2. Free prediction!!!

Voleo bih i da se svi vi ukljucite, i da ostavljate u komentarima vase predloge kako bi zajedno dosli do dobitnih tiketa, ja lagano gubim interesovanje da nastavim s ovim blogom. Danas sam dobro prosao i uzeo dobru kintu, ko ne veruje moze da mi ostavi meil, i poslacu mu skenirani dobitni tiket koji glasi ovako:

Roma - Djenova 1 1.45
Njukastl - Reding 1 1.80
Sefild Ju - Lester 1.95
Rubin K - Tomsk 1 1.60
Votford - Koventri 1 1.90
Rocdejl - Grimzbi 1 1.85
Mesina - Kjevo 2 1.90
Not.fore - Celtena 1 1.60
-------------------------
kvota: 87.015
uplata: 80.oo din.
DOBITAK: 6961.2 din

2 коментара:

Анониман је рекао...

ajde..hocu.ja....samo na kom sajtu kako?.. darko_mil@hotmail.com

admin је рекао...

Batalio sam kladionicu!!! A batalio sam i ovaj blog, slabo je bilo odziva, a sada i nemm vremena da pomazem drugima. Napravio sam ekipu, nas 5, i super zradjujemo. www.moolf.com mi donosi :D :D :D $$$
Imam jos neke projekte koji su u izradi ili vec postoje, ali o tome mozda neki drugi put :D