Proverena zarada

среда, 17. септембар 2008.

Zarada internetom!!!

Roma je pukla, zar nije dovoljan dokaz da od kladionice ne ocekujete nikakvu zaradu, i to malo sto zaradite obavezno im ubrzo vratite!!! Zato me poslusajte i krenite kao sto sam i ja!!! Obecavam da cete malim trudom i bez ulaanja doci do fine zarade, a kasnije kad pocnete da ulazete ono sto ste ulozili, vise i ne gledate na zaradu jer je tolika da vas samo zanima da budete najbolji u onome sto radite. Ali da ne duzim, da krenemo sa lekcijom 2 u vezi klikanja, danas cu postaviti jos nekoliko sigurnih sajtova gde mozete zaraditi klikanjem, i za sve vazi isto uputstvo za koriscenje:
Sigurno se pitate sta nakom registracije, sada cu vam to objasniti:
1) Nakon registracije na meil vam stigne aktivacioni link na koji morate da kliknete kako bi aktivirali nalog (na vecini sajtova koje ja koristim to ne treba,tj ne salju nikakav ktivacioni link)
2) Zatim unesete vas username i password i ulogujte se.
3) Kliknete na:
  • View Advertisements ili
  • Surf Ads
  • i slicno.
Nakon toka vam se otvara prozor sa linkovima (reklamama) na koje treba da kliknete i da ostavite taj prozor otvoren odredjeno vreme (nekad 10 sekundi, a negde i preko 25).
Napomena:
Ne klkajte na vise reklama odjednom, morate da sacekate da se zavrsi odbrojavanje, pa tek onda klik na drugu reklamu itd.
Nemojte se registrovati na sajtovima koji obecavaju brda i doline ( najvise postoje laznjaci koji placaju 1$ po kliku) , koristite proverene, ja sam dosta vremena izgubio na takvim sajtovima!!!

15 коментара:

ovchica је рекао...

Probaj sa pokerom, uz malo truda, moguca zarada je ogromna.

MrKilljoy је рекао...

Koliko je vremena potrebno za svo to kliktanje?

admin је рекао...

treba biti uporan, ne moze se preko noci,najmanje jedno mesec i po dana!!!

admin је рекао...

pokusavao sam i pokerom, ali mora se dosta uloziti, jer kao mali igrac ne mozs nista protiv velikih (npr. uvek te postave za stolom gde ostali pokerasi imaju minimum po 250$ i ti sa svojih npr. 50$ ne mozes nista osim da izgubis)!!!

MrKilljoy је рекао...

Nisam pokeras ali sam kladionicar, tako sam i dosao do ovog sajta. Nesnalazim se najbolje po ovim sajtovima za kliktanje. Zasto neki sajtovi isplacuju samo 0.0025 dolara.

MrKilljoy је рекао...

Na ovom sajtu ThinkBux Pise:

Welcome brankobol!
# of Ads Viewed: 132
# of Referals: 0
# of Referals Clicks: 0

Account Balance: $0.09
Total Paid: $0 (logout)

Kako je to moguce

admin је рекао...

08.12.08
We are working at ThinkBux RELOAD.
All balances went to ZERO now. We saved all payment requests!

Sto znaci u prevodu da relodaju (nesto kao vrsta popisa) sajt i da ce sva zarada biti 0$, ali da je sva zarada snimljena i da ce biti posle vracena na staro!!! Nema razloga za paniku!!!

MrKilljoy је рекао...

Date Amount Method
18-Dec-2008 $9.64 AlertPay

Status
Pending

Sta treba da uradim da bih stavio ova na neki racun?

admin је рекао...

Moras se registrovati na alert pay (postavio sam link pod banke) i traziti da ti isplate na taj racun!!!

MrKilljoy је рекао...

registrovan sam na alert pay.
Jel ja njima samo e mail adresu od tog racuna treba da ostavim ili jos nesto. I koliko je vremenski potrebno da se zavrsi transakcija

MrKilljoy је рекао...

Moram li ici a ono Become AlertPay Verified.

admin је рекао...

osti, nisam bio neko vreme tu, imam dosta posla. Transakcija n AlertPay se odvija takoreci momentlno, a da bi podigao taj novac(da ti uplate na devizni racun) moras da verifikujes nalog. Da posaljes neki skenirani dokument i sl.

MrKilljoy је рекао...

pa to je, nisam to uradio
Hvala

Анониман је рекао...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Анониман је рекао...

i kako ce oni meni da isplate novac, jer klikcem vec nekoliko dana i nista nikakve informacije od njih???